יום שני, 6 ביולי 2009

מכבי חיפה ניצחה את לוקומוטיב מוסקבה: 1:2

מכבי חיפה שוב מוכיחה לכולם כי היא מסוגלת לנצח את הרוסים. לאחר משחק האימון שנערך בשבת מול קבוצת ספורטק מוסקבה ובו גברה מכבי חיפה על הקבוצה בתוצאה 0:1, אמש הצליחה לכבוש שני שערים כששיחקה נגד קבוצת הלוקומטיב, גם כן קבוצת כדורגל רוסית. התוצאה הייתה 2:1. משחק אימון שני במחנה האימונים באוסטריה.

בעוד עשרה ימים צפוי האתגר האמיתי: משחק מול קבוצת גלנטורן. כהכנה לקראת המשחק, מעוניינת מכבי חיפה להחתים את הבלם הפורטוגלי גורג טשירה והחלוץ הגיאורגי הצעיר ולדימיר דבלשווילי אשר הציגו הישגים טובים בעת משחקי האימון האחרונים מול רוסיה. מדובר בהכנות קדחתניות לקאת משחק מוקדמות ליגת האלופות. את אותו משחק צפויים אוהדי מכבי חיפה לראות בשידור חי בערוץ 10 כאשר יורם ארבל ואייל ברקוביץ ילוו את השידור מתחילתו ועד סופו.

במהלך משחק האימון אמש הצליח השחקן בירם גיאל להפקיע את הגול הראשון של מכבי חיפה כבר בדקה ה-7 של המשחק. אך בדקה ה-18 לא הצליח השוער דקל קינן לעצור את הכדור שנבעט בצורה חופשית יחסית ע"י לוקומטיב הרוסית. בסופו של דבר, אודות למוחמד גאדיר הצליחה מכבי חיפה להכניס גול ולנצח בדקה ה-29. אז התוצאה הפכה ל-2:1 וכך המשיכה גם במחצית השנייה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה